Rasy

Vampir





Taka miła, słodka i niewinna istotka, zaprasza cię do domu, zalotnie się uśmiecha, zdejmuje ci koszulkę, przybliża usta do twojej szyi i... BAH! Zostałeś ugryziony przez wampira! Te istoty nie mają swoich form, przez cały czas są ludźmi! Krew to ich pożywienie, najbardziej dla nich słodka jest ludzka, lecz zadowolą się też zwierzęcą. Wampiry najczęściej są duszami towarzystwa i kochają zabawy z innymi. Są jednak tajemnicze, ale ogólnie od człowieka nie wiele ich różni. Są najstarszą rasą. Wampiry mają słaby pigment, dlatego są blade. Ich oczy robią się czerwone, gdy mają pokusę lub rządzę krwi. Dzielą się na trzy grupy: Vampiry szkarłatne, Vampiry rubinowe i Vampiry mieszane. Vampiry szkarłatne, to najbardziej szlachecka krew. Królewska, krew. Vampiry rubinowe są już mnie szlachetną krwią, lecz tak samo dumne. Vampiry mieszane, to zwykłe vampiry, mające to, co mają.

Zalety:
- Są nieśmiertelne wiekowo, ogólnie ich postarzanie zatrzymuje się w wieku około 20 lat ludzkich
- Nie muszą jeść normalnych, ludzkich potraw, lecz mogą
- Nie da się ich udusić
- Vampiry nie mogą być brzydkie. Każdy przedstawiciel jest niezwykłej urody.
- Umieją rozpoznać swoją rasę

Wady:
- Potrzebując co najmniej 5 litrów krwi na miesiąc
- Mają słabość do ludzkiej krwi, a w szczególności, gdy widzą ją w ranie (zapach też jest intensywniejszy!"
- Mają problemy z mówieniem prawdy o sobie
- Są wrażliwe na światło słoneczne, czasem do stopnia poparzeń, więc trzeba się pożegnać z opalenizną w maszynce UV :')

Umiejętności:

- Wyostrzony węch
- Gdy dany wampir ma królewskich przodków, może się zmieniać w nietoperza
- Królewska krew ma możliwość manipulacja ludzką krwią (i tylko ludzką!)
- Dobry słuch 
- Umiejętność rozpoznania grupy krwi za pomocą zapachu
- Regeneracja, działająca na wielkiej skali. Jedynie czego nie zregeneruje, to odciętej głowy (Jak odetniesz wampirowi rękę, a on sobie ją weźmie i przyszyje, to po paru tygodniach będzie normalnie funkcjonować)
- Żeby kogoś zmienić w wampira, muszą wypić całą krew człowieka, by potem podać swoją krew do ust ofiary.

Wilkołak




Podczas pełni


Wilkołaki to bardzo charakteryzujące się zwierzęta. W ludzkich formach, mają wilcze uszy i ogon. Ciężko im je czasem zakryć, ale zawsze dają radę, za pomocą magicznych talizmanów. Na co dzień, to spokojne i skryte istoty, które mają problemy z oswojeniem się ze środowiskiem, są przyzwyczajone do życia w stadzie. Gdy zdobędziesz zaufanie wilkołaka, ten będzie dla ciebie jak pies obronny i do tego jak przyjaciel.

Zalety:
- Wampiry NIE LUBIĄ ich krwi
- Mają dobrą orientacje w terenie
- Są szybkie
- Mogą biegać na czterech nogach
- Umieją rozpoznać swoją rasę

Wady:
- Są wrażliwe na hałas
- Ich słabością jest krwisty stek i ogólnie mięso
- Zachowują się czasem jak pieski. Ich słabością jest głaskanie i czesanie po głowie
- Są pobudliwe. Mają problemy z panowaniem nad agresją
- Nie są bardzo skoczne


Umiejętności:
- Wyostrzony słuch
- Dobry węch
- Są bardzo szybkie
- Bardzo dobrzy tropiciele
- Regeneracja większa od człowieka. Nie zregenerują odciętej kończyny (chyba, że vampir podzieli się swoją krwią)
- Umiejętność zmiany w wilka (Uwaga! Po 16 roku życia dopiero można się nauczyć tej umiejętności!)
- Mogą władać ziemią
- Gdy wilkołak jest czystej krwi, może mieć geny ze skrzydłami

Kotołak




Podczas pełni


Kotołaki nie wiele się różnią od Wilkołaka, nie licząc tego, że nie żyją w stadach. Dobrze pracują sami, ale lubią mieć grono znajomych. Tak samo jak wilkołaki, mają ogon i uszy, lecz kocie. Mają malutkie kiełki i zmutowane struny głosowe, pozwalające im mruczeć. Podczas pełni ich ciało, krzyżuje się z ich "Duchowym kotem"

Zalety:
- Łatwo oznaczają swoje miejsce podybtu
- Umieją rozpoznać swoją rasę
- Mogą manipulować swoim ogonem jak chcą
- Czy z tymi uszkami nie wyglądają uroczo?

Wady:
- Są strasznie schludne, a z błotem im nie do twarzy
- Mają słabość do pieszczot
- Koci miętka to ich życie, nie mogą się nim nie oprzeć
- Bardziej im się podobają wilkołaki niż przedstawiciele ich rasy (to tylko do dziewczyn!)
- Podczas pełni są dzikie.

Umiejętności:

- Są bardzo zwinne i skoczne
- Mają ostre pazury
- Umiejętność zmiany w kota (Uwaga! Po 16 roku życia dopiero można się nauczyć tej umiejętności!)
- Widzą doskonale w ciemnościach
- Mają dobry słuch
- Mają dobry węch
- Umieją wyczuć truciznę w danym napoju
- Mogą władać nad powietrzem
- Gdy kotołak jest czystej krwi, może mieć geny ze skrzydłami

Syrena





Syreny to jedna z ras, która jest najbardziej tajemnicza. Do dzisiaj w sumie nie wiadomo, skąd się tak naprawdę wzięli. Często noszą szaliki lub chodzą w rozpuszczonych włosach, żeby nie było widać ich skrzeli na szyi lub karku. Czasem mają rybie uszy, a to wszystko skrywają za pomocą talizmanów.

Zalety:
- Są to świetni pływacy
- Mają piękne głosy
- Mają dobry refleks i szybką reakcję
- Zmiana w człowieka, jest ich naturalną zdolnością
- Za pomocą echolokacji, umieją zrobić przestrzenne rysunki
- Świetni malarze
- Genialna orientacja pod wodą

Wady:
- Potrzebują mieć zawsze przy sobie butelkę z wodą. Bez niej, długo nie pożyją na lądzie, bo w końcu się uduszą.
- Nie są dobrymi biegaczami
- Najlepiej im się myśli pod wodą
- Nie umieją kłamać
- Gdy za długo przebywają w wodzie, mogą przypadkowo zmienić się w syrenę (uwaga! Umiejętność panowania nad przemianą jest możliwa od 20 roku życia!)

Umiejętności:
- Manipulacja wodą lub lodem
- Zmiana w człowieka
- Oddychanie pod wodą
- Echolokacja
- Umiejętność rozmawiania z morskimi zwierzętami
- Hipnotyzowanie swoim głosem. Mogą nim kogoś zmusić do miłości, życia lub popełnienia samobójstwa

Piromanta





Piromaci panują nad żywiołem ognia. Są bardzo nadpobudliwi, a dodatkowo, są świetnymi szermierzami. Podobno ich umiejętności pochodzą od smoków, którzy są w ich duszach. Czasem na szyjach mają łuski, które pozwalają ziać ogniem, nie podrażniając sobie gardła. Ich charakterystyczną rzecz są czerwone elementy na włosach. Są bardzo negatywnie nastawione na wampiry. To tacy "strażnicy ludzkości"

Zalety:
- Są dość szybcy w walce
- Umieją wykryć kłamstwo
- Szybko wyłapują wady
- Genialni szermierze

Wady:
- Są bardzo nadpobudliwi. Jak rozbijesz przy nich szklankę, mogą wybuchnąć agresją
- Niepohamowana agresja
- Czasem przez naprawdę gorący ogień, sami mogą się poparzyć
- Na ich plecach robią się tatuaże, kiedy używają sporej ilości swojej energii życiowej
- Są wrażliwi na zimę. Choróbsko ich łapie prawie od razu
- Podwyższona temperatura ciała (U nich normą jest 38.6 - 40.0 stopni)

Umiejętności:
- Władanie nad ogniem
- Nie są wrażliwi na ciepło, chyba, że ciepło lawy (nie zabije ich, a mocno oparzy)
- Mogą znać od dwóch do sześciu innych języków
- Znają jeden styl walki


Cienie





Tajemnicze, skryte i wredne do szpiku kości. Wydają się nie groźne, ale jak będziesz takiego mieć za wroga, możesz pożegnać się ze swoim życiem. Mają w sobie "demony zwierząt" które są dla nich jak pupilki. Mogą ich wzywać, to ich towarzysze na cały życie. Ciężko ich zauważyć w nocy, są świetni w kamuflażu.

Zalety:
- Są szczerzy do bólu
- Umieją się zmieniać w cień
- Gdy kogoś "opętają" mogą zmienić tej osobie wspomnienia lub je usunąć
- Są wiernymi towarzyszami
- Szybko podbijają czyjeś serce

Wady:
- Źle tolerują porażkę
- Rzadko biorą cokolwiek na poważnie
- Serio są szczerzy do bólu
- Komentują wszystko, co zobaczą
- Pod wpływem strachu, ich ręce zmieniają się w czarną maź
- Są aż przerażająco pozytywnie nastawieni na świat
- Nie mają cienia

Umiejętności:

- Mogą mieć demona-towarzysza, który jest przy nich od urodzenia
- Umiejętność zmiany w cień
- Regenerują swoje rany, za pomocą cieni
- Cienoznactwo

Illae




Muzyczna forma



To jest najbardziej nowoczesna rasa, jaka zawitała na tym świecie. Oni NIE WIDZĄ ŚWIATA bez muzyki. Zawsze mają przy sobie MP3 lub słuchawki. Mają świetne głosy, ale nie wszyscy lubią występować publiczne, a jak już, to zawsze w przebraniu, by nikt ich nie poznał. Żyją w stadzie w postaci kapel.

Zalety:
- Są żywiołowi
- Mają dobre poczucie humoru
- Są bardzo optymistyczni
- Świetne wyczucie rytmu
- Tancerze i piosenkarze wyśmienici!
- Always smile
- Music is life

Wady:
- Nienawidzą walk
- Zawsze muszą mieć rację
- Nie ukrywają się
- Zawsze, gdy śpiewają, wokół nich robią się nuty muzyczne razem z pięciolinią

Umiejętności:
- Za pomocą muzyki, mogą tworzyć barierę dźwiękową lub fale pod tonacją "fis". Ogólnie panowanie nad dźwiękiem
- Ich bronią jest instrument muzyczny
- Mają swoje muzyczne formy (włącza się, gdy Illae znajdzie swoją duchową piosenkę i ją zacznie śpiewać, to kolor włosów lub ubrania, się zmienia)
- Za pomocą wiersza lub jednego wersetu, mogą wezwać broń, o której takowa zwrotka mówi

Hybrydy

Hybrydy to są postacie, które mają rodziców z różnych ras. Wtedy jest przez nich dziedziczona część od rasy dominującej, część od rasy recesywnej.
Przykład:
75% Kotołak, 25% Syrena
Hybryda ma więcej zalet i wad od kotołaka niż od syreny, lecz czy chce się mieć umiejętności kotołaka, czy syreny, wybierasz ty sam! Jednak wtedy te umiejętności są osłabione, lub niektórych nie ma. Nie możesz być kotołakiem, który może mieć ogon syreni.

Uwaga! Nie może być po 50% każdego z genów! Wyjątkiem jest tylko ojciec, człowiek!
Kiedy zwykły człowiek płci męskiej, będzie mieć dziecko z nadistotą, to dziecko jest piędziesięcio-procentową nadistotą! Gdy matka jest człowiekiem, a ojciec nadistotą, to ich dziecko jest stu procentową nadistotą.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz